среда, 23 сентября 2009 г.


Դե կարելի է անել հետևյալը.                                                                                                               Օրինակ պատմեմ իմ մասին( մի երկու բան :D): Դե նախ ասեմ , որ ծնվել եմ 1989 թվականին, հունիսի 27-ին, բնականաբար Խեցգետնի համաստեղության տակ, հա մի բան էլ ասեմ, ըստ աստղագուշակի խեցգետինները պետք է ամուսնանան իսկական Ցուլերի և Կարիճների հետ :D  20 տարեկան եմ, 2006-ին ավարտել եմ քաղաք Նոյեմբերյանի թիվ 1 միջնակարգ դպրոցը, ընդունվել եմ Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարան, այժմ սովորում եմ այդտեղ, արդեն 4-րդ կուրսում,  կարելի է ասել գերազանց առաջադիմությամբ: Ազատ ժամանակ  (լավ կլիներ էստեղ ասեի համարյա չեմ ունենում:D) միշտ ունենում եմ, չեմ բողոքում, հիմնականում ամբողջ օրս անց եմ կացնում ինտերնետով զբաղվելով, ինչպես վարվում են աշխարհի շատ երիտասարդներ և մեծահասկներ:  Շատ սիրում եմ Ռոք երաժշտություն, դե Ջազի մասին չեմ ղոսում, շաաաաաաաատ շաաաաաաաատ եմ սիրում: Ընկերասեր եմ բառից բուն իմաստով: Մի քիչ միամիտ եմ, չեմ թաքցնում,,, ես սիրում եմ , վոր ինձ հետ միշտ անկեղծ են լինում, հարգում եմ այդ մարդկանց: Դե երևի այսքնը իմ կենսագրականի մասին,,,,  

2 комментария:

  1. 5+ Siranush. Qo mitqna exel sev foni vra karmirov grel@ ? 2 ropeyits erkar kardam , axhqeris het problemner kunenam. michev Jazz -y kardatsi ....

    ОтветитьУдалить
  2. Ararat jan heriq er eli, mnacac@ etqan el karevor cher:DDD che im mitq@ cher, es nnormal grum ei, mekel,,,,,,,,,,

    ОтветитьУдалить